Wednesday, February 2, 2011

"Diari Darjah 2"

 

Ni lah ambition aku waktu aku umur 8 tahun , pelikkan macam mane lahh aku bole ingat , ceritanya mcam ni . Semalam mak aku suro kemas bilik and buang komik or majalah yang dah lame but aku tak buang , aku just selongkar je tetibe aku aku ternampak buku nota , dekat kulit buku tu tulis "DAIRI FADZIL" , kelakar kan , eja diari pon sala , HAHA , then aku tengok lah , macam-macam cerite ade tapi sesetengah nye aku tak faham sebab tulisan buruk sangat , biase lah tulisan waktu darjah 2 . Aku tengok lah , sehelai demi sehelai , ade kisah cinta(kecik-kecik dah gatal) , cita-cita and macam-macam lagi tapi yang kelakar nya aku dah set mase nakk kawen , tahun 2020 , HAHA , kecik-kecik dah fikir nak kawin , lagipon sape lah yang nakk kawin  ngan aku , dah lah tak handsome kurang pandai pulak tu , HAHA . Aku bace lah diari tu , kusyuk jugak aku bace then tetibe keluar gambar "chef wan" , yealah siape lah chef yang aku knal waktu tu , cume "chef wan" je aku knal . Dalam diari aku siap ade resepi memasak lagi , HAHA , tak tahu lahh , sedap ke tak resepi yang aku tulis ,

TAMAT

No comments:

Post a Comment