Thursday, February 24, 2011

It's OVER


Lelaki memang hebat di medan pertarungan tetapi kalah di medan percintaan , kenape ? aku pon tidak pernah memahami . Aku ingin cerita tentang seseorang yang pernah bersamaku walaupon sebentar sahaja , aku memang mudah jatuh cinta tetapi nakk melupakkan itu memang perit sekali . Seseorang i tu ialah "NH" , pasti korang tertanya-tanyakan siapa gadis itu , hrmm , orang ini rupanya manis tetapi perangainya membuatkan aku kecewe , dia pernah berjanji dengan aku mahu berubah tetapi itu hanya kata-kata manisnya sahaja . Selepas 2 hari aku tidak msj nya kerana tiada kredit tiba-tiba aku teringatkan dia lalu aku msj nya :
AKU : hoihoi
NH : sape ni ? sim buat hal lahh
(lalu aku terpaku , kot2 dia tidak knal aku)
AKU : break lah (gurau je)
NH : oh ni mizi erk ? kalo youu nk break ngan i , break lahh yang penting i nkk tahu yang youu sayang kan i . hmm
(lalu aku terpaku dan tertanya-tanya , siapa mizi ?)

kemudian aku menelefon dia :

AKU : helo , takk knal i ke ?
NH : ni fadzil kan ?
then tetibe aku terletak , then aku call balik :

AKU : helo , youu ?
NH : NH takde lahh , dia kluar .
AKU : okay lah , bye .

padahal tu suare dia tpi kate NH dah kluar so hbungan aku ngan dia pon berakhir .

1 comment: