Friday, February 25, 2011

P/S : I STILL LOVE YOUU


Story ni pasal semua ex-ex aku firstly

  • "FA" girl yang paling memahami aku tapi aku tidak pernah memahaminya dan tak menghargainya , dia begitu baik dengan aku sehingga hari ini , bila aku ade masalah , dia yang menolong aku tapi dia pernah berkata yang aku ni adalah bf paling membosan kan .
  • "N" girl yang aku harap kekal lame tpi hanya suku perjalanan je aku bersamanya , dia begitu baik , romantik and cute but aku pon takk faham sehingga sekarang kenape dia minta break dengan aku , maybe dia bosan dengan aku .
  • "S" kisah aku ngan gadis ni paling sweet and palin sekejap , aku memanggilnya orange dan dia memanggil aku kiwi , klaka kan , HAHA tpi waktu aku kapel ngan dia , aku byak buad dia sakit hati dan aku rase sampai sekarang dia tidak pernah memaafkan aku .
  • "SM" aku knal dia dari myspace , then aku ngurat dye , dye funny orang nye dan hingga sekarang aku masih simpan no phone dia .
  • "NH" girl yang pernah berkata mahu berubah tapi kata-kata manis nya itu hanya propaganda . Aku paling beria-ria ingin bercinta dengan nya walaupon kawan aku pernah berkata yang dia tu kuat main lelaki and terok tpi aku takk pernah percaye hingga ke suatu tahap yang bende tu berlaku .
  • TEHA TIA dia bukan ex aku tapi dia bakal jadi wife aku , HAHA , aku slalu datang ruma dia couse nkk lepak ngan abang dye . Pg , petang and malam aku datang ,then pagi tadi aku dtg ruma dia , dia masih takk mandi , HAHA .
P/S : i still love youu all :')
(sory lah kalo ade yang aku tak tulis)

No comments:

Post a Comment