Thursday, March 3, 2011

Hate Letter


Tekanan muncul secara tiba-tiba , terasa diri ini tidak berguna , adakah aku memang tidak berguna ? i known . when i says hate that i love youu , sometimes aku fikir jika aku mati , pasti semua orang gembira kerana selama ini tidak ade seorang pon pernah hargai diri aku termasuk aku sendiri , hmm , kenapa dan mengapa bende ini muncul ? mungkin ini hanya dugaan untuk hidup aku but dugaan ni memang perit untuk menanggung . I can't believe what youu did , i want to close my eyes and youu just sit there then smile , youu should be ashamed to look at me , huh ,i want to youu known "MY GREAT LOVE THAT I HAVE FOR YOUU" but is gone , and i fine dislike for youu . Love grows every day , my letters are full of things that do not interest for youu . You have no true love for me , right ?


P/S : maaf jika ayat berterabur :'D

No comments:

Post a Comment