Saturday, February 4, 2012

Warkah hatiku

Perkenalan kita yang boleh dikatakan begitu bodoh tetapi unik berakhir dengan kekecewaan dihati , mungkin kata-kata kau hanya untuk membuatkan aku gembira sehinggakan aku terlupa yang aku telah diperbodohkan , hmm . Luahan aku disini bukan untuk memburukkan sesiapa kerna aku tahu tiada siapa yang sempurna , tetapi aku disini hanya untuk meluahkan apa rasa dihati . Cinta memang mudah untuk diungkapkan tetapi mengapa aku tidak pernah merasai apa itu bercinta dengan seikhlas hati , hatiku umpama kaca yang berderai pabila aku tahu siapa dihati kau , ianya bukan aku tetapi si dia . AE adalah singkatan bagi nama kau dihatiku tapi kini ianya akan membuatkan aku kecewa . Inilah warkah hatiku . "pabila aku mendengar suaramu hatiku umpama desiran pasir yang mengetuk pintu hati , tetapi kebenaran yang aku rasa seperti dipukul ombak , walaupun ianya perlahan ia tetap akan menghanyutkan aku"

No comments:

Post a Comment