Monday, February 13, 2012

Tolong percayakan aku :')

Dalam percintaan , kepercayaan paling penting , jika kita hilang kepercayaan kepada seseorang , itu mungkin membuatkan perasaan cinta semakin pudar . Percintaan bukan permainan yang boleh kita kawal , ia adalah anugerah yang tak diduga . Hmm , kau adalah teman yang paling manja dalam hidup aku selama ini , hubungan kita penuh dengan warna-warni , tetapi hari ini kau sudah mula tidak mempercayai aku , kenapa ? Oh tuhan , tolonglah diri ini agar dia percayakan aku kerna aku ingin mendampingi dia .Aku ingin meminta maaf kepada kau kerna banyak membuatkan hati kau terguris , aku harap hati kau terbuka untuk memaafkan aku kerna aku tidak ingin kesalahan ini menjadi duri dihati kau . Aku ingin kau tahu yang aku sentiasa mencintai kau :')

No comments:

Post a Comment