Tuesday, February 1, 2011

GADIS 'IN'



Seseorang yang unik bg aku dan sebab itulah aku dapat mencintainya tapi tanpa ketahuannya . Sewaktu aku mengenalinya , aku tidak pernah tahu yang dia kepunyaan orang kerana bila aku bertanya kepada nya dia berkata yang dia masih 'single' . Makin lama aku mengenalinya makin kuat cinta aku padanya tapi dia tak pernah sedar yang aku mencintainya sampai satu masa dia berkata yang aku sahabat yang terbaik . Selepas 2,3 hari aku tidak menghubunginya aku mendapati yang dia baru saja 'break' dengan 'bf' nya , lalu aku telalu simpati dengan nya . Akulah yang mengembirakannya lalu dia memberikan aku satu lagu 'for the rest of my life' , bangge gile aku dapat lagu dari seseorang yang pernah aku suke . Hari berlalu dan berlalu , aku mendapati yang dia telah menemui seseorang yang dia suke iaitu 'Afiq Norizan' , lalu aku telalu kecewe . Semenjak itu , aku tidak menghubunginya langsung , aku berasa begitu malang . Apabila emosi mengawal aku , aku men 'delete'  fb nya dari fb aku . Setelah sekian lama , aku berasa rindu lalu aku menghubungi nya tapi dia berkata yang dia tidak pernah kenal aku , dengan perasaan yang kecewe , aku terus 'off phone' . Kini aku rase seperti kehilangan 'someone' yang penting dalam hidup aku .


the moral of this story :
JANGAN TERLALU MENGHARAP

No comments:

Post a Comment