Wednesday, February 2, 2011

nasib badan , HAHA


Semalam aku hang ngan kengkawan sebab nakk tengok citer "KHURAFAT" but takk jadi sebab member aku IMAN penakut sangat then kiteorang pon tengok cerite "HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH " , bole tahan jugak cerite dia tapi aku tak dapat focus sangat lahh sebab IMAN and FIZI gelak kuat sangat , sakit telinge aku , erghh !  takpe lahh nasib ade awek cun duduk sebelah aku , sempat jugak aku knal ngan dia , dia seorang yang kelakar , manis (bertudung) , baik dan paling penting dia tak sombong . Aku tak mintak no phone dia couse aku ni pemalu sikit :P but aku dapat email FB dia , FB pon jadilah , tengah seronok aku kenal ngan dia then tetibe dia dapat mesej , pastu aku tanye lahh "sape msj ?" then dia kate "bf , dia suro balik cepat sikit" , naik menyinge aku dengar then aku terus pandang screen lalu aku buat-buat focus je padahal nakk cover perasaan yang tengah menyinge . Waktu aku nak ambik 'POP CORN' tetibe aku rase semacam sebab ringan sangat then aku tengok dah abis , pastu dengan perasaan yang marah aku berkate "siape yang makan pop corn aku , aku takk makan lagi ! bodo lah korang ni ! " then tetibe sorang dari member aku iaitu FAIZAL berkate " sory arr (sambil senyum kambing)" . Takpe lah , bende dah belaku , ape aku bole buad then aku terus tido kat wayang sebab nak hilangkan marah punye pasal . Sengalkan aku , membazir duit je , datang wayang untuk tengok tapi aku datang wayang pergi tido , bazir duit je , HAHA

the moral of this :
ntah , aku pon takk tahu , HAHA

No comments:

Post a Comment